OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy ZAKUP TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Zamawiający: Gmina Stryków
Tytuł przetargu: Zakup tuszy i tonerów do drukarek
CPV: 30125110-5
Tryb zamówienia: tryb podstawowy bez negocjacji
Warunki: warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w SWZ
Termin realizacji: 200 dni od dnia podpisania umowy
Osoba odpowiedzialna: Daniel Kolasa
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy miniPortal, dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty można składać do: 2022-03-04 godz: 10:00
Otwarcie ofert: 2022-03-04 godz: 11:00
Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miejski w Strykowie, ul. Tadeusza Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 18. Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa. Zamawiający po zalogowaniu się na miniPortalu dokona deszyfrowania oferty i zapisze odszyfrowane pliki na komputerze.
Kryteria wyboru: cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (C) - waga 50%, czas wykonania konserwacji (G) - waga 10%, rodzaj zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy i tonerów (R) - waga 40%
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.