Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Strykowie

Kolorowy pasek

 Kierownictwo Urzędu:

  1. Jankowski Andrzej - Burmistrz Strykowa
  2. Motylińska Bożena - Zastępca Burmistrza Strykowa
  3. Sasin Anna - Sekretarz Gminy Stryków
  4. Walak Barbara - Skarbnik Gminy Stryków

 

Naczelnicy Wydziałów:

  1. Głowacka Wioleta - Naczelnik Wydziału Informacji, Promocji i Pozyskiwania  Środków Pozabudżetowych
  2. Popczyńska Grażyna - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Infrastruktury
  3. Zaborowski Radosław - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

 

Pozostali pracownicy:

  1. Bełdzińska Gabryela - inspektor d/s obsługi sekretariatu i współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy
  2. Ciołek Julia - referent d/s środowiska
  3. Dudkiewicz Bożena - podinspektor d/s nieruchomości
  4. Fijałkowska Halina - inspektor d/s księgowości budżetowej
  5. Granosik Stefania - podinspektor d/s kadr
  6. Jarzyńska Alicja - inspektor d/s wymiaru podatków
  7. Jędrzejczak Aneta - Zastępca Kierownika USC
  8. Kacperski Sylwester - podinspektor d/s ewidencji dróg i transportu publicznego
  9. Kaczmarek Maciej - starszy informatyk
  10. Kalinka Monika - inspektor d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych
  11. Kaźmierczak Anna - inspektor d/s inwestycji
  12. Konopska Anna - inspektor d/s księgowości podatkowej
  13. Kubiak Zdzisława - inspektor d/s obsługi Rady Miejskiej
  14. Majchrzak Anna - podinspektor d/s ewidencji działalności gospodarczej
  15. Matuszewska Teresa - inspektor ds. rolnictwa 
  16. Miśkiewicz Kinga - Zastępca Skarbnika Gminy Stryków
  17. Nawrocka Emilia - podinspektor d/s zamówień publicznych
  18. Olszewska Irena - inspektor d/s gospodarki gruntami
  19. Orłamowska Anna - inspektor d/s zagospodarowania przestrzennego
  20. Pawlak Michał - inspektor d/s rolnictwa
  21. Piestrzeniewicz Tomasz - starszy informatyk
  22. Pietrucha Emilia - inspektor d/s inwestycji
  23. Płóciennikowska Ewa - podinspektor d/s księgowości budżetowej
  24. Popiołek Roman - inspektor d/s Wojskowych i Obrony Cywilnej
  25. Przybysz Dorota - podinspektor d/s wymiaru podatków 
  26. Puk Anna - inspektor d/s świadczeń rodzinnych
  27. Ratajczyk Emila - inspektor d/s księgowości budżetowej (dodatki mieszkaniowe)
  28. Rogala Mariola - inspektor d/s obsługi kasy 
  29. Rosak Anna - inspektor d/s środowiska
  30. Rosiak Krystyna - inspektor d/s księgowości budżetowej
  31. Skowrońska Marianna - podinspektor d/s świadczeń rodzinnych
  32. Smolińska - Ołubek Katarzyna - inspektor d/s podatków od środków transportowych
  33. Sobczak Iwona - inspektor d/s księgowości podatkowej
  34. Sopata Janusz - inspektor d/s inwestycji
  35. Szkupiński Arkadiusz - specjalista d/s bhp
  36. Tokarska Elżbieta - inspektor d/s geodezji i gospodarki gruntami
  37. Tomczak Ewa - podinspektor d/s obsługi sekretariatu i Rady Miejskiej
  38. Tomczak Joanna - młodszy referent d/s ewidencji działalności gospodarczej
  39. Tomczak Wojciech - inspektor d/s informacji i promocji
  40. Tomczyk Wiesław - inspektor d/s dróg
  41. Trzepocka Aneta - inspektor d/s edukacji publicznej
  42. Walak Agnieszka - inspektor d/s księgowości budżetowej
  43. Wałęsa Małgorzata - kserografistka
  44. Wężyk Ewelina - inspektor d/s księgowości podatkowej - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

 

Metadane

Źródło informacji:Tomasz Piestrzeniewicz
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Tomasz Piestrzeniewicz
Data wprowadzenia:2015-04-02 15:19:08
Opublikował:Tomasz Piestrzeniewicz
Data publikacji:2015-04-03 09:52:02
Ostatnia zmiana:2017-05-11 13:50:48
Ilość wyświetleń:4420

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij