ZARZĄDZENIE NR 181/2021 BURMISTRZA STRYKOWA z dnia 29 listopada 2021 r. zmieniające Zarządzenie Nr 135/2020 Burmistrza Strykowa z dnia 31 lipca 2020 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Strykowie
Na podstawie art.30 ust.1 i art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2021 r. poz.1372 i 1834) oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020r. poz. 1062) zarządza się, co następuje: § 1. W Zarządzeniu Nr 135/2020 Burmistrza Strykowa z dnia 31 lipca 2020r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Strykowie wprowadza się następujące zmiany: 1) § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „Wyznacza się Pana Roberta Pietrasiaka - informatyka w Wydziale Organizacyjno - Gospodarczym i Kadr w Urzędzie Miejskim w Strykowie do pełnienia funkcji koordynatora ds. dostępności cyfrowej”. § 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorom do spraw dostępności. § 3. Koordynatorzy w zakresie realizowanych zadań podlegają Sekretarzowi Gminy Stryków. § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Obwieszczenie Dz. U. 2020 poz. 1062 z dnia 29 maja 2020r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (506.9kB)
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.